20. oktobra, 2021

Čas je denar, zato se podjetja rada obrnejo na nas

Podjetje Vidnost je »one-stop-shop« za izdelavo in montažo fizičnih izdelkov ali materialov, ki jih podjetje potrebuje za svojo promocijo – od jumbo plakatov, zastav, promocijskega tekstila in tekstila za notranje oglaševanje do pultov in tekstila za s …

Piše: M.V.

Podjetje Vidnost je »one-stop-shop« za izdelavo in montažo fizičnih izdelkov ali materialov, ki jih podjetje potrebuje za svojo promocijo – od jumbo plakatov, zastav, promocijskega tekstila in tekstila za notranje oglaševanje do pultov in tekstila za sejme, POS-stojal, nalepk, brendiranja vozil itn.

Gonilna sila podjetja je Vinko Veršec, že več kot 25 let nabira tovrstne izkušnje. Njegovo široko znanje iz posameznih gospodarskih panog je osnova za uspešno sodelovanje z večjimi naročniki, kot so Giga Sport (AT) in organizatorji dogodkov v Red Bull Ringu, ki imajo zelo visoke zahteve in standarde. Sedaj svoje znanje in izkušnje dejavno prenaša na mlajše člane ekipe, prodajo, grafične oblikovalce, oglaševalce in montažerje, saj je zagovornik celovitega pristopa in tesnega sodelovanja vseh vpletenih v proces brendiranja in oglaševanja.

Vinko Veršec, direktor

Kakovost, 100-odstotna zanesljivost in izkušnje

»One-stop-shop« ponudba je tisto, po čemer se zagotovo razlikujejo od drugih ponudnikov in tiskarn. »Ko se pogovarjamo o izdelkih, so na prvem mestu kakovost, 100-odstotna zanesljivost in izkušnje, ki nam omogočajo, da kakovost zagotovimo že v fazi idejne zasnove. Zadovoljstvo strank je naše merilo uspeha, zato se vsakemu naročilu maksimalno posvetimo,« razlagajo v podjetju. Stranke se nanje pogosto obrnejo z osnovno idejo, potem skupaj pridejo do najboljše rešitve. Pri tem štejejo malenkosti, ki če niso pravilno pripravljene, lahko za naročnika pomenijo velik finančni minus. »Kot pravijo – čas je denar, zato se podjetja rada obrnejo na nas, saj komunicirajo z eno osebo in dobijo vse, kar potrebujejo – od svetovanja, oblikovanja, meritev, izdelave do montaže. Ob tem vedo, da bodo blago dobili v dogovorjenem roku in prejeti izdelki bodo vrhunske kakovosti,« še dodajajo.

Postati prva izbira slovenskih podjetij za celotno grafično označevanje

Glavni cilj so in vedno bodo zadovoljne stranke. Z večino strank sodelujejo dolgoročno, z nekaterimi tako dobro, da so podaljšana roka njihovega marketinškega oziroma prodajnega oddelka. Cilji, ki so si jih zadali za bližnjo prihodnost, so usmerjeni v razvoj in modernizacijo podjetja, izboljšanje internih procesov in širitev poslovanja na splet.»Naša vizija je postati prva izbira slovenskih podjetij za celotno grafično označevanje (brendiranje). Vrednote, po katerih delujemo, so odgovornost, kakovost, sodelovanje in zaupanje, osebni pristop, prilagodljivost in razvoj. Verjamemo v osebni pristop in personalizirane rešitve, zato je posameznik pri nas vedno na prvem mestu,« pojasnjujejo vizijo podjetja Vidnost.

 Vse več je potrebe po inovativnih rešitvah

»Pomanjkanje surovin na trgu je eden izmed večjih izzivov, vendar se z zanesljivo mrežo partnerjev z izzivom podjetje uspešno spoprijema in še vedno vse naročeno izdobavimo v dogovorjenem roku,« pojasnjujejo izzive današnjega koronskega časa in dodajajo: »Velik del poslovanja trgovin se je sicer preselil na splet, vendar se po sprostitvi raznih ukrepov potreba po fizičnih promocijskih materialih drastično ni spremenila in verjamemo, da se v prihodnje tudi ne bo. Trendi kažejo ravno nasprotno – vse več je potrebe po inovativnih rešitvah za zunanje in notranje grafično označevanje. A smo “selitev” na splet, ki se dogaja v zadnjih letih, vsekakor prepoznali kot eno izmed priložnosti za širitev našega poslovanja, tako da v kratkem pripravljamo novice na tem področju.«

 Snujejo večje in manjše projekte

Da so zaupanja vredni partnerji, potrjujejo tudi dolgoročna sodelovanja z večjimi podjetji, kot so Giga Sport v Avstriji ter organizatorji različnih športnih dogodkov pri nas in v tujini – npr. Moto GP in Formula 1 v Red Bull Ringu (AT), Zlata Lisica, smučarski skoki v Planici, košarkarski kamp Gorana Dragića in igrišče v Mariboru, poskrbeli so za promo materiale za slovenski del olimpijske vasi na OI v Vancouvru, Sočiju, Riu de Janeiru in Londonu itn. Čeprav so našteti večji projekti, z veseljem sodelujejo z manjšimi podjetji ali posamezniki.