In je prišla »korona« in ostala še dlje, kot smo upali, mislili in načrtovali. Omejitve so nas potisnile v nelagodje, vzele so nam svobodo in vse tisto, kar smo prej imeli za samoumevno. Tudi zdravje smo začeli ceniti in se zavedati, kako hvaležni smo lahko, če ga imamo. Zato sta v teh decembrskih časih strpnost in zdrav razum več kot potrebna. Še nekaj se je spremenilo. Odnos do nekaterih poklicev. Zdaj vemo, koliko sta vredni prava zavzetost in pripadnost poklicu in delu. To dobro občutijo tudi podjetniki Cone Tezno, ki se vsak na svoj način borijo za obstoj, spodbujajo zaposlene, kujejo pogumne načrte za nejasno prihodnost. Nekaj njihovih strnjenjih razmišljanj vam v nadaljevanju ponujamo v branje.

Epidemija nas spremlja že skoraj celotno leto 2020. Razglašena je bila 12. marca in po dobrih dveh mesecih preklicana. V tem času se je dogajalo marsikaj. Zapirale so se državne meje, ljudje so se omejevali z občinskimi mejami, bolj ali manj so se zapirale nekatere dejavnosti, izvajale so se bolj ali manj sporne nabave medicinske opreme in zaščitnih sredstev, sprejemali so se bolj ali manj posrečeni ukrepi (tako imenovani PKP-ji), ki so pomagali ublažiti posledice epidemije in bolj ali manj so prebivalci spoštovali ali pa se vsaj trudili spoštovati odredbe.

Potem smo za nekaj časa zadihali, verjetno smo se celo preveč sprostili, ko je udaril drugi val epidemije. Kaj je vzrok za ta drugi val, lahko samo ugibamo. Smo prepozno ponovno zaprli meje s Hrvaško? So tako imenovani turistični boni povzročili pretirano cirkulacijo prebivalcev? Je prenehanje izdajanj karantenskih odločb povzročilo, da so bolni ljudje hodili v službo ali pa smo preprosto prenehali spoštovati zaščitne ukrepe? Verjetno je bilo vsega po malo. Čeprav je bilo hudo že v prvem valu, se mi zdi, da so posledice epidemije še toliko bolj prišle do izraza v drugem valu. Predvsem se kažejo v obliki kriz na vseh področjih. Tako lahko govorimo o zdravstveni, gospodarski, socialni, politični, psihološki, moralni in še kakšna druga oblika krize bi se našla. Vsaka od teh kriz tako ali drugače vpliva na poslovno okolje in gospodarske subjekte, pa naj bo to neposredno ali posredno. Mi se ukvarjamo z razvojem programske opreme in naša dejavnost na našo srečo ni med tistimi, ki jih je epidemija najbolj prizadela, čeprav se po nekaterih ocenah pričakuje 5,5-odstotno krčenje tudi v naši branži. Ker kratkoročno nismo imeli upada prihodkov, nismo bili deležni pomoči države, pa tudi potrebni je nismo bili. Vendar je vprašanje, kakšni bodo dolgoročni vplivi. A vseeno je ta kriza velika motnja v poslovanju in morali smo iskati različne organizacijske rešitve, da bi te motnje minimizirali. Eden izmed takšnih ukrepov, ki so ga bolj ali manj vsi uporabljali, je bilo delo od doma  Zdi se, da to v naši dejavnosti ne bi smela biti velika težava, a ima vseeno določene omejitve. Nekdo, ki ima majhno stanovanje, šoloobvezne otroke in morda še koga, ki dela od doma, nikakor ne more enakovredno delati doma ali na delovnem mestu. Vendar je res, da lahko vsaj nekako dela. Tu so še težave, da je težko postaviti mejo med delovnim časom in prostim časom, a menim, da je ob vzpostavitvi nekih pravil tudi to mogoče. Pomembno vprašanje je, kako bodo vsa ta dogajanja vplivala na nas dolgoročno in kaj smo se iz tega naučili. Morda zveni malo klišejsko, vendar se je spet pokazalo, da so v podjetju najpomembnejši ljudje in tukaj bomo morali še nekaj narediti, da jim okrepimo motivacijo in jim pomagamo, da se rešijo negativnih »koronskih« vplivov. Če že ne, je določene posledice pustil že ta dolgotrajni in prisilni »house arrest«. Nekaj bomo izvedli interno, načrtujemo tudi delavnice s strokovnjaki posameznih področij, ki nam bodo pomagali krepiti kompetence sodelavcev. Videti je, da bodo na razpolago tudi finančne injekcije gospodarstvu. EU pripravlja načrt, ki naj bi pomagal omejiti gospodarsko in družbeno škodo, ki jo je povzročil koronavirus, in omogočil izhod iz krize. V ta namen pripravlja največji sveženj spodbud doslej, ki naj bi se sprostil v najkrajšem možnem času. Tu se kot država sicer postavljamo na stran tistih, ki zadevo iz nekih pritlehnih razlogov blokirajo, a upajmo, da bo pamet zmagala. Tako velika finančna injekcija bo vplivala na oživitev celotnega gospodarstva in ne samo na tiste, ki bodo neposredno sodelovali pri razpisih. Upam sicer, da bomo mi med temi, občuten pa bo tudi posreden vpliv spodbud. Ena podjetja bodo za svoj razvoj potrebovala druga in tako se bo vse skupaj začelo premikati.

Darko Delić, direktor Mips programska oprema d. o. o.

ČAS je zahteven in od nas vseh zahteva preudarno, skrbno in premišljeno ravnanje.

Pri STAMLE d. o. o. smo prepričani, da je ČAS tudi priložnost za nove izzive – prevzemanje odgovornosti, varno ravnanje in razumevanje situacije, ki je za vse nova in drugačna.

ČAS, kjer je najpomembneje, da nameniš lepo besedo, podariš spodbudo in pomagaš komu skozi stisko.

Naš moto v teh »čudnih časih« je: Pomagajmo si, da UPANJE zdrži.

Kolektiv STAMLE d. o. o.

V Tam Bar Pubu smo v trenutnih razmerah svojo dejavnost dnevnega lokala seveda morali povsem prekiniti. V baru sicer delamo tri osebe, dve redno zaposleni in trenutno na čakanju, tretja, zaposlena prek študentskega servisa, je ostala brez dela. V primerjavi s spomladanskim valom epidemije so razmere toliko slabše, saj smo še vedno zavezani k plačevanju prispevkov – dobesedno iz osebnih prihrankov. Vendar ni finančni vidik edino breme tega časa: težja je nezmožnost vsakdanjega dela, srečevanja s strankami, kar je pravzaprav najpomembnejši vidik naše dejavnosti: dobiti se z nekom na jutranji kavi je ritual, je rutina, je družabni dogodek. Naše stranke so naša skupnost, ki v tem času nima možnosti srečevanja, za kar menimo, da bo pustilo dolgoročne posledice: na počutju ljudi, na njihovih navadah, posledično na našem prometu v prihodnosti, ki se verjetno še dolgo ne bo povrnil na raven predkoronskih časov. Vseeno s prostorom ostajamo povezani, ga redno čistimo, menjamo sezonsko dekoracijo, s fotografijami iz lokala razveseljujemo vsaj svoje goste na družbenih omrežjih. Še najbolj žalostno je, da bomo letos najverjetneje preskočili veseli december. Tam Pub je bil znan po izredno prijetnih zabavah za zaključene družbe, veliko svojega truda smo vlagali v to, da so leto zaključili z nepozabnim dogodkom. Pa vendar …, mi čakamo in smo pripravljeni na prvi možni trenutek ponovnega snidenja in obljubljamo, da se naša kava medtem ni prav nič razdišala!

Karmen Varga, lastnica Tam Bar Puba

 

Tudi v družbi RTI d. o. o. čutimo posledice krize. Mogoče še najmanj v poslovnem smislu, saj smo v drugem polletju tega leta dosegli skoraj enak obseg prodaje kot v enakem obdobju lani. Vendar se je precej spremenila struktura prodaje, saj predstavlja letošnji izvoz 38 %, medtem ko je bil lani 28-odstotni, ob tem smo na domačem trgu zaznali skoraj 15-odstotni upad. To je bil in je še vedno velik izziv, saj smo odvisni od razpoložljivih primernih kadrovskih kapacitet, ki jih na trgu dela skorajda ni. Poleg tega je naša prioriteta zagotavljanje varnih delovnih pogojev, kjer smo bili do sedaj zelo uspešni.

Posledica tega je dejstvo, da smo konec novembra presegli 90 % lanske prodaje, kar smo zaznali dovolj hitro in smo spomladi prejeto »Covid-19 pomoč« že vrnili. Tako bomo lahko sodelavcem še letos izplačali del plače iz naslova poslovne uspešnosti in upoštevali manjšo obdavčitev, kar v nasprotnem primeru seveda ne bi bilo mogoče.

V prihodnjem letu si želimo čim stabilnejše poslovanje, vsaj v delu, na katerega vpliva država s svojimi odločitvami. Pri tem bo vsaj za nas izjemnega pomena usoda minimalne plače, ki je še vedno praktično tik pred uvedbo, ne zna nihče izračunati, ker je ne more. Tukaj res pričakujemo, da bo država opravila svojo nalogo. Drugače pa mislimo poslovati kot do sedaj in kot radi porečejo naši sosedje: »Uzdaj se use i u svoje kljuse!«

mag. Robert Kogler, direktor RTI d. o. o.

 

Pravijo, da kriza uniči slaba podjetja, da dobra podjetja krizo preživijo, medtem ko odlična podjetja kriza celo izboljša. Tudi sami iščemo načine, kako iz te krize »uiti« motivirano in poiskati priložnost za rast podjetja. Pot ni preprosta, a celotna ekipa podjetja Menerga se trudi po najboljših močeh in vztrajno išče načine, kako premostiti ta krizni čas. Največji izziv nam predstavlja dolgo obdobje, kjer so investitorji previdni in zadržujejo svoje investicije v nove stavbe in njihovo obnovo – saj se tudi sami borijo s koronakrizo. V tem času, ko je treba premostiti dolgo negotovo obdobje, bi večja pomoč vlade vsekakor bila dobrodošla, saj si vsako podjetje želi ohraniti neokrnjeno ekipo, kar pa vedno ni mogoče. Neizogibno je, da tudi naslednje leto investiramo v razvoj novih izdelkov in novih storitev za svoje stranke. Na srečo prodajamo prihranek energije, kar za naše stranke pomeni zniževanje stroškov in potrebe energije v stavbah! To je smernica trajnostnega razvoja EU in celotne družbe. Zato optimistično zremo v prihodnost.

Danijel Muršič, direktor Menerga d. o. o.

 

Kot verjetno velja tudi za druga podjetja, nas je epidemija presenetila v smislu njenih razsežnosti na vseh področjih, kadrovskih, logističnih, finančnih itd. Na le-te nismo mogli biti v celoti pripravljeni, tako da se z njimi, posledicami in omejitvami spoprijemamo sproti. Največji izziv, s katerim se spoprijema naše podjetje, sta vsekakor zagotavljanje varnosti kadrov in pomanjkanje le-teh. Posledično prihaja do upočasnitev delovnih procesov in preobremenjenosti nekaterih zaposlenih. Zanašamo se na državo, Evropo, v smislu zagotavljanja potrebne pomoči in potrebno mero razumevanja, da Covid-19 ne bo imel prevelikih posledic v gospodarstvu.

Piktronik d. o. o.

 

Zelo nerada se pogovarjam ali pišem o trenutni situaciji, ki nam je vsiljena. Vsak ima pravico do lastnega mnenja, za katerega meni, da je pravilno. In dokler s tem ne škodimo sebi, drugim ali okolici, naj pri tem tudi ostane. Nekako skušamo ostati pozitivno naravnani in gledati v prihodnost s pozitivnimi očmi. Na koncu se bodo stvari postavile in uravnale tako, kot morajo biti. Čeprav je stanje v gospodarstvu nenavadno in nepredvidljivo, se trudimo, da poslujemo nemoteno. Težko rečem, da vsesplošno dogajanje v gospodarstvu in negospodarstvu v podjetju ni pustilo posledic. Veliko več energije porabimo za pridobivanje poslov. Največji izziv, poleg velikega vprašaja, kar se tiče poslovanja v prihodnjem letu ali prav zaradi tega, trenutno predstavlja ohranjanje dobrega vzdušja v podjetju. Nešteto različnih informacij v ljudeh prebudi strah in negotovost. Verjamem in upam, da je v nas še toliko zdravega človeškega razuma, da se bomo počasi vrnili na ustaljene tirnice. O »pomoči« in dogajanju v državi pa ne bi izgubljala besed.

                                                                              Andreja Ahman Wargazon, direktorica Fortis Maribor d. o. o.

Kljub vsem »koronatežavam« lahko rečemo, da bo letošnje leto uspešno. Najpomembnejše je, da je ekipa zdrava in da za enkrat nihče od zaposlenih ni zbolel ali se okužil. Tako smo lahko nemoteno izvedli vse zastavljene naloge, tudi tiste na lokacijah svojih naročnikov. Med drugim smo uspešno osvojili potrebna znanja in izvedli veliko zahtevnih projektov s področja varnosti, ki so zaščitila informacijske sistema naših strank ter jim omogočila zanesljivo in varno delo od doma (tudi nekaj sto uporabnikom iz enega podjetja). Zelo veseli smo, da se je več naših dolgoletnih strank odločilo za podpis pogodbe o gostovanju v našem podatkovnem centru, ki smo ga letos temeljito preuredili in nadgradili. Kot podjetje smo namreč pridobili standard ISO 27001, ki našim strankam zagotavlja, da naše storitve (posebej gostovanje v podatkovnem centru) izpolnjujejo najvišje varnostne zahteve. Tudi v naslednje leto gledamo z optimizmom. Seveda se bomo še naprej trudili in vlagali maksimalne napore v pridobivanje novih znanj, kar nam bo omogočilo pripravo naprednih in optimalnih rešitev za naše naročnike. Vsem želimo zdravo, srečno in uspešno novo leto 2021.

Kolektiv Arhides d. o. o.

V podjetju Alius smo se z drugim valom pandemije spopadli skladno z zahtevami tržišča. Naši kupci so kljub upadu naročil, ki se seveda močno pozna tudi pri obsegu našega poslovanja, ohranili tekočo proizvodnjo in tako tudi nam posledično z nepretrganim delom omogočili, da lahko še naprej normalno poslujemo. Kar se tiče težav, povezanih s pandemijo, nam pomagajo izkušnje, ki smo si jih pridobili v prvem valu. Lahko bi rekli, da smo se novi situaciji dokaj hitro prilagodili in če bi lahko z gotovostjo trdil, da je bilo v prvem valu čutiti veliko napetosti, nervoze, slabe volje in vsake toliko časa tudi nekaj obupa, smo se v drugem valu z vsem tem spopadli dosti bolj suvereno. Pri našem poslovanju je še vedno največji podvig uskladiti vso logistiko z zakonskimi regulativami. Država nam s svojim skoraj dnevnim spreminjanjem pravil tukaj postavlja še dodatne, včasih tudi nepremostljive izzive, ki se jih lotevamo po svojih najboljših močeh. Naši kupci so pokazali dokajšnjo mero razumevanja za morebitne zamude in daljše odzivne čase, ki so posledica pandemije in poostrenih varnostnih zahtev. Ker večino svojih del izvajamo izven države, na področju EU, moramo usklajevati domače zakonske prepovedi, povezane s pandemijo, s tistimi, ki veljajo v državi, kjer delamo. Vsake toliko časa pa moramo žal priznati tudi nemoč in kakšno stvar odpovedati, ker je v zahtevanem roku zaradi upoštevanja in usklajevanja pandemijskih omejitev domače in tuje države žal ni možno izvesti. Vsi ti izpadi, daljši odzivni časi, nove zahteve zaradi ukrepov so povezani z dodatnimi stroški, ki niti približno niso zanemarljivi. To je še dodatno breme za podjetje, ki se v tem trenutku ukvarja že z izpadom dohodka iz naslova rednega dela zaradi zmanjšanih naročil. Državni regulatorji sicer ponujajo nekaj pomoči, a so cenzusi zastavljeni tako, da večine ne moremo koristiti ali pa lahko koristimo samo neznaten del. Tako so večinoma vsi dodatni stroški, ki nastajajo v pandemiji, prevaljeni na pleča podjetja, ki je pri reševanju tovrstnih težav bolj kot ne prepuščeno samo sebi in izključno iznajdljivosti svojega vodstvenega kadra.

                                                            David Masten, vodja prodaje pri Alius d. o. o.

 

Ta nagovor začenjam z zahvalo vsem vam za vašo predanost, dokazano odgovornost in skrb, tako za svoje bližnje in tudi za zdravje celotnega kolektiva Fa Maik skupina global logistics. Razmere, ki jih povzroča koronavirus, so za vse nas veliki izziv, predvsem je treba zagotoviti varno delovno okolje za naše zaposlene, zaposlene naših poslovnih partnerjev in neprekinjeno poslovanje vseh udeležencev v proizvodnih, logističnih, nabavnih in prodajnih procesih. Zadovoljni smo, ker nam je že od vsega začetka pojava Covida-19 uspelo uresničevati naše zastavljene cilje in cilje naših poslovnih partnerjev po celotnem delu Evrope, predvsem v regiji Adrije in to tudi v najtežjih dneh. Naš raznolik portfelj nam je omogočil ohranjanje neprekinjenega poslovanja v vseh segmentih logistike. Dostavo smo v 24 urah omogočali iz logističnega centra na Dunaju, pa tudi iz slovenskega ter iz našega hrvaškega logističnega centra. S trudom nam je uspelo izvesti še evropski pilotni projekt e-CMR. Pri projektu se papirno poslovanje preseli na elektronski medij, dolgoročno bo poskrbel še za veliko hitrejšo pretočnost blaga, nadzor blaga in ekološki prihranek v CO2-izpustih. V skupini Fa Maik nam največji izziv predstavlja biti med vodilnimi logističnimi podjetji na svetu, v digitalizaciji procesov 4.0+  in seveda v skrbi za okolje. V zadnjih letih smo skupaj s partnerji drastično posegali v ekološke izboljšave in investicije, npr. sončne elektrarne 2M 250 KW/moč, elektro viličarji, LED-razsvetljava … Menim, da so bili ukrepi Vlade Republike Slovenije do sedaj dokaj uspešni tako za vse gospodarske subjekte kakor tudi za vse državljane Slovenije. V šestem paketu pomoči sam pogrešam ukrep oprostitve plačila NUSZ – resor je sicer v pristojnosti občin, vendar bi lahko vlada naredila več. To bi bila velika olajšava za gospodarstvo, s čimer bi lahko zagotovili tudi kakšno novo delovno mesto. Za leto 2021 si želimo, da bi prišli iz te krize vsi zdravi in močnejši, da z novimi izkušnjami in znanjem optimistično zremo v prihodnost.

Marjan Bezjak, direktor Fa Maik skupina global logistics

Smo družinsko trgovsko podjetje s tehničnim blagom. Ponujamo ogrevalno tehniko, vodovodni material s celotnim kopalniškim programom, industrijskim programom (voda, naftni derivati, plin in drugi mediji), klimatskimi napravami, toplotnimi črpalkami in drugim. Na slovenskem trgu zastopamo številne kakovostne proizvajalce. V Mariboru imamo poslovalnico v Coni Tezno. Oskrbujemo inštalaterje, manjša in večja podjetja, ki se ukvarjajo z dejavnostjo strojnih instalacij. Imamo brezplačno dostavo. V času, ko je poslovalnica za stranke zaprta, sprejemamo naročila na daljavo, zato se nam upad prodaje ne pozna. Pomoči države ne potrebujemo in tudi odpuščati nam ni treba. V letu 2021 imamo željo povečati asortima svoje ponudbe, svojim kupcem bomo nudili še boljši servis (sprejem naročil, dostava, svetovanje), povečali bomo vozni park in po možnosti odprli dodatne poslovalnice.

 Vladimir Mrak, direktor Ika Žiri d. o. o.

 

Šport pomembno povezuje veliko ljudi, tudi tistih, ki se z njim rekreativno ukvarjajo. Zaradi podanih ukrepov sedaj to že pomembno vpliva tudi na njihovo zdravje. Vsi skupaj se srečujemo z novimi izzivi, ki so se še pred letom dni zdeli neverjetni in so v zelo kratkem času postali realnost. V našem Športnem centru Barada so se prekinile v večini vse športne dejavnosti ter tudi delovanje lokala Tyti in trgovine s športno opremo, ki sta prav tako v centru. Po podanih ukrepih s strani vlade in NIJZ-ja smo lahko ohranili le nekaj treningov z našimi perspektivnimi in profesionalnimi športniki, kar je seveda le majhen del tega, kar je bilo. Začrtana smo imeli številna mednarodna in domača tekmovanja, rekreativne treninge in skupinske vadbe, kar smo bili primorani odpovedati. Zavedamo se, da nismo edini in bili bi naivni, če bi lahko mislili, da epidemija ne bo pustila posledic za celoten center. Ukrepi omejevanja socialnih stikov so nas zelo prizadeli, ampak se trudimo ohranjati stik s svojimi zvestimi člani. Naši najboljši športniki so ostali brez tekem in ustavil se je normalen proces treningov. Da ne bi bili prepuščeni sami sebi, se trudimo ostati pozitivni in predvsem pozitivno razmišljati iz dneva v dan. Pomislimo, kako zelo je šport pomemben za okolje in družbeno življenje. V tem času je še toliko pomembnejši za samozavest in izpopolnjevanje. S športnimi treningi in pozitivno voljo vsekakor gradimo svojo identiteto. Če primerjamo položaj športa skozi druga področja, ki so prav tako zelo pomembna in prav tako dajejo pečat družbi, je šport v času pandemije, s strani državnih ukrepov, finančno absolutno podhranjen. Obljubljajo, da bi se nekaj lahko spremenilo v sedmem protikoronskem paketu. Zato bodimo optimisti še naprej. Pogrešamo pa priznanje športu, ki ima širše posledice za družbo. V tem trenutku je še težko napovedati, kakšne bodo posledice pandemije za nas, vendar že lahko trdimo, da se bodo najhujše težave pokazale pri financah, ki so mesečno potrebne za vzdrževanje in ohranjanje centra. Kljub temu naprej gledamo pozitivno. Začrtali smo si večji projekt, in sicer menjavo celotnega že dokaj dotrajanega ostrešja. Zavedamo se, da je v vsaki stvari vedno nekaj dobrega in verjamemo, da se morajo zgoditi tudi dobri časi. Pametno razmišljajmo in verjemimo v svoje delo. Tudi če se bo na kratek rok večkrat zanihalo, bomo na dolgi rok vsi skupaj na boljšem.

Kolektiv Športnega centra Barada

 

Leto 2020 se počasi izteka in moram reči, da je bilo res zelo zahtevno in predvsem drugačno. Covid-19 se je v veliki meri dotaknil vseh nas. Ta nepredvidljiva bolezen je dodobra spremenila naša življenja ter nam povzročila veliko skrbi in prilagajanj. Seveda tudi naše podjetje ni izjema. V tako imenovanem prvem valu nismo pričakovali tako hitrega širjenja virusa in smo bili dokaj nepripravljeni. Vsepovsod smo iskali zaščitna sredstva in zaradi tega smo morali podjetje za nekaj dni zapreti. Jeseni smo bili na drugi val sicer glede zaščite pripravljeni. Prek razpisa podjetniškega sklada smo prejeli sredstva za nakup zaščitne opreme in razkužil. Na vhodu v podjetje smo vzpostavili vstopno točko, kjer izmerimo temperaturo in razkužimo roke. Proizvodnjo smo bili primorani prilagoditi razmeram. To pomeni, da smo organizirali delo v izmenah in poskušali med delovnimi mesti ohranjati varno razdaljo. Seveda so globalni ukrepi po vsej Evropi povzročili tudi nam precejšno škodo. Preprosto ni mogoče sklepati poslov na osebni ravni, ki pa je v naši branži izrednega pomena. Hkrati se v avtomobilski industriji že nekaj časa dogajajo precejšne spremembe. Predvsem razvoj v smeri hibridov in avtomobilov na električni pogon. Avtomobilski proizvajalci tekmujejo med sabo, kdo bo prej ponudil trgu boljši izdelek, kar povzroča nam dobaviteljem veliko težav in neprespanih noči. Predvsem nas pritiskajo z zniževanjem cen in skrajševanjem terminov. No, v podjetju smo se tudi zaradi teh dejstev odločili, da prav v času »korone« in gospodarske krize nasploh naredimo korak naprej. Pravkar poteka gradnja nove proizvodne hale, v mesecu januarju pa montiramo dve proizvodni stiskalnici. Pomeni, da podjetje širimo v smeri serijske proizvodnje. Istočasno uvajamo certifikat najvišjega standarda kakovosti avtomobilske industrije IATF. Predvidoma naj bi začeli s serijsko proizvodnjo sredi leta 2021. Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil celotnemu kolektivu za upoštevanje navodil, kar je, vsaj do sedaj, rezultiralo z zelo malo obolelimi za Covid-19 ter da z odgovornim in pridnim delom pripomorejo k stabilnosti podjetja.

                                                                                Matej Imenšek, direktor Orodjarne Imenšek d. o. o.