7. julija, 2020

Od servisa in prodaje rezervnih delov do prodaje ali najema viličarjev

Podjetje Viličarko d. o. o. je bilo ustanovljeno v Mariboru leta 2013. Podjetje danes zaposluje devet ljudi, od tega šest serviserjev in eno komercialistko na terenu, ki obiskuje stranke in dostavlja material po vsej Sloveniji.   Direktor podjetja …

Piše:

Podjetje Viličarko d. o. o. je bilo ustanovljeno v Mariboru leta 2013. Podjetje danes zaposluje devet ljudi, od tega šest serviserjev in eno komercialistko na terenu, ki obiskuje stranke in dostavlja material po vsej Sloveniji.

 

Direktor podjetja Branko Zorec pravi: »Podjetje se je na začetku ukvarjalo izključno s prodajo rezervnih delov in servisom viličarjev, vendar smo kmalu k ponudbi dodali tudi premontažo pnevmatik in prodajo le-teh.« Navezali so stike s švedskim podjetjem Trelleborg in tako že pet let uvažajo in prodajajo pnevmatike različnih dimenzij za viličarje in gradbene stroje. Podjetje Trelleborg so za partnerja izbrali na osnovi kakovosti in hitre dobave. S premično prešo opravljajo premontažo pnevmatik po vsej Sloveniji, pnevmatike večjih dimenzij za gradbene stroje pa dostavijo k partnerju v Italijo. »Danes viličarje tudi prodajamo. In sicer imamo v ponudbi različne viličarje – od čelnih, bočnih do manjših, paletnih. Nudimo tako nove kot rabljene viličarje. Po naših izkušnjah se stranke povečini odločajo za rabljene viličarje, zato smo se povezali s podjetji na Poljskem, v Nemčiji in na Nizozemskem, s katerimi imamo že vrsto let dobre izkušnje. Poleg nakupa pa strankam nudimo tudi kratkoročni ali dolgoročni najem viličarjev,« poslovanje opisuje Branko Zorec.

 

Cona Tezno in njena okolica sta za podjetje Viličarko zelo dobra lokacija, saj je tukaj veliko strank, s katerimi poslujejo že od ustanovitve. Trudijo se za hiter odziv in kakovosten servis oziroma popravilo. Prepričani pa so, da je nujno pospešiti obnovo in razvoj cestne infrastrukture Cone Tezno, ki predstavlja edini način transporta težkega tovora. Nekdanji industrijski tiri, ki so ponekod vidni, so le še spomin na železniški transport in obdobje nekdanje tovarne.

 

Podjetje se je pri iskanju novih kadrov v preteklosti že srečevalo s težavami in potrebovali so kar nekaj časa, da so našli ustrezen kader. Ker so viličarji iz leta v leto tehnično bolj dovršeni, svojim zaposlenim nudijo izobraževanja o aktualnih novostih. Pomembno se jim zdi, da imajo serviserji tudi znanje na področju elektrotehnike, saj imajo novejši viličarji veliko elektronike. V bližnji prihodnosti pa novih kadrov ne bodo iskali, saj ne pričakujejo povečanja obsega dela.

 

Letošnja pandemija koronavirusa je vplivala tudi na njihovo poslovanje. V podjetju beležijo nekoliko zmanjšan obseg dela, ob čemer Zorec pojasni: »Vpeljali smo ukrepe za zaščito zaposlenih in prilagodili delo. Trenutno se situacija počasi vrača nazaj v normalno stanje. Pandemija nam je bila v opozorilo, kako hitro in nepričakovano lahko pride do izpada dela in prihodka. Zato je treba z denarjem ravnati preudarno in ne živeti na veliki nogi. Naša vizija in želje za prihodnost so predvsem v zadovoljstvu naših strank in vseh zaposlenih.«