REGNEMER – za tvoj avto
Začetki podjetja Regnemer so se začeli v Avstriji pred več kot 60 leti. Bili so eno izmed prvih podjetij z rezervnimi deli za osebna in tovorna vozila. Podjetje se je širilo v Slovenijo in na Hrvaško, saj je bilo veliko strank iz nekdanje Jugoslavije. …
Začetki podjetja Regnemer so se začeli v Avstriji pred več kot 60 leti. Bili so eno izmed prvih podjetij z rezervnimi deli za osebna in tovorna vozila. Podjetje se je širilo v Slovenijo in na Hrvaško, saj je bilo veliko strank iz nekdanje Jugoslavije. Prva lokacija v Sloveniji je bila odprta leta 1991 v Celju, nekaj let kasneje so odprli sedanjo poslovalnico v Mariboru. Po besedah direktorja Nika Žolgerja se je lokacija v Coni Tezno izkazala kot zelo perspektivna. Sem se je naselilo veliko podjetji in ustvaril se je velik pretok ljudi in s tem povečal promet. Danes je v podjetju zaposlenih deset ljudi.
Prodaja rezervnih avtodelov včasih in danes se verjetno razlikuje. Avtomobili so vedno bolj tehnološko dovršeni in temu sledijo tudi rezervni deli. Več kot 200.000 artiklov je v vašem skladišču. Kako se prilagajate vedno novim zahtevam avtomobilskega trga in ne nazadnje tudi vedno zahtevnejšim kupcem? Največji poudarek je na servisu za stranko. Ponuditi moramo največjo možno izbiro različnih artiklov in proizvajalcev po najugodnejših cenah. Največja razlika včasih in danes je zagotovo internet, saj je bilo posledično včasih veliko več časa za dobavo artikla kot danes. Za zagotovitev čim hitrejšega odziva dobavljivosti se nenehno posodabljajo tudi programi in programska oprema. Podjetje Regnmer ima dostop do več kot 600.000 različnih artiklov, ki so dobavljivi v enem dnevu (24 h).
Pa kupci vedo, kaj kupujejo, so sami svoji mojstri, ki potrebujejo veliko vašega usmerjanja ob nakupu ali so vaše stranke večinoma serviserji? Stranke so zelo različne. Za serviserje imamo vsakodnevno dostavo – dvakrat na dan na Ptuj, enkrat na Koroško, enkrat v Celje, za Cono Tezno in okolico do 5 km je dobava skoraj neomejena. Veliko fizičnih strank si nabavi material za servis, saj so cene izredno ugodne, kakovost materiala filtrov je enakovredna originalu.
Imate kar tri poslovne enote – v Gradcu, Zagrebu in Mariboru. V čem si je poslovanje na teh lokacijah podobno, kje pa so razlike? Poslovanje v vseh poslovalnicah je podobno, enako je tudi pri nabavi. Zagotovo pa je najtežje v Mariboru, saj je konkurenca zelo velika in število prebivalcev z okolico bistveno manjše kot v Zagrebu ali Gradcu. Delovni kader si vsaka poslovalnica ustvari po svoje, mislim pa, da smo v Mariboru zelo dobra ekipa, ki s svojim dolgoletnim znanjem in izkušnjami lahko pomagamo vsaki stranki z nasveti in pri nabavi rezervnih delov. Plačilna disciplina bi lahko bila boljša, vsakodnevno plačila zamujajo, kar je včasih zelo težavno za poslovanje.
Iskanje dobrih in zvestih sodelavcev je postalo v zadnjem času težavno. Kakšne so vaše izkušnje? Kje iščete sodelavce in kako? Kako se izobražujete? Kolikšen je odliv delavcev čez mejo? Naša trenutna ekipa je že dolgoletna, tako da z odhajanjem nimamo težav, saj je tudi delovno vzdušje pri nas izvrstno ter temelji na prijateljstvu in medsebojnem razumevanju in pomoči.
Vaše ime podjetja je na trgu poznano že desetletja. Je to vaša konkurenčna prednost pred številnimi trgovinami z nadomestnimi avtomobilskimi deli? Veliko je v zadnjem času tudi spletnih trgovin, ‘muh enodnevnic’. Kako gledate na to? Podjetje Regnemer je predvsem prepoznavno starejši generaciji, s katero še vedno največ poslujemo. V današnjem času socialnih omrežij smo marsikaj zamudili, saj se nismo pravočasno odzvali na prepoznavnost na internetu. Težava tega so predvsem visoki stroški in zahtevni programi ter oprema, ki omogoča, da si zelo prisoten na spletu. Spletne trgovine so večinoma precej konkurenčne, ampak so hkrati večinoma iz tujine, pri tem pa se velikokrat zaplete pri dostavi in reklamaciji artiklov. Mi s tem nimamo toliko težav, saj smo glede na konkurenco manjši in se lahko z vsako stranko posamezno pogovorimo o ceni in težavi. Kot primer: motorna olja za vsa vozila so na spletu prisotna po zelo ugodnih cenah. Stranka lahko enaka dobi tudi pri nas, celo po nižji ceni, če pove, katero olje in kje ga je videla. Mi se povežemo z dobaviteljem in v večini primerov lahko zagotovimo nižjo ceno.
Kaj so še vaše prednosti pred konkurenco? Naša glavna prednost je hitra dobava največjega števila rezervnih delov, več kot 600.000 v 24 urah po zelo ugodnih cenah. Prijazen kader in individualno posvetovanje s stranko o zanjo najugodnejši rešitvi. Za vse zaposlene v Coni Tezno imamo tudi kartice, ki prinesejo do -40 % popusta na rezervne dele. Te smo v lanskem letu poslali na naslove vseh podjetij v coni. Zaposleni jih lahko dvignejo tudi pri nas v trgovini.
Kako na trgu preživeti toliko let in ohraniti dobro ime? Stranke se vračajo zaradi dobrega kadra. Seveda so pomembne tudi zelo konkurenčne cene in hitra dobava kakovostnih rezervnih delov. Ime pa se vedno ohrani z dobrim kadrom in prijaznostjo.